Aktuális ajánlataink – Bank, biztosító – Corporate Relationship Manager

Corporate Relationship Manager

Relationship Manager

 

Munkakör célja: Ügyfélkapcsolatok fenntartása és kialakítása

 

Közvetlen felettes: Ügyfélkapcsolati Területvezető

 

Feladatok:

 

  • Ügyfélkapcsolat menedzsment és akvizíció büdzséfelelősséggel
  • A vállalat által kínált teljes körű banki termékportfólió értékesítése
  • Valamennyi releváns divízió és szervezettermékeinek keresztértékesítése
  • Specifikus üzleti lehetőségek felismerése, megfelelő pénzügyi megoldások kifejlesztése és felajánlása az ügyfelek részére, árazási döntések előkészítése a bank árazási irányelveivel összhangban
  • Hozzájárulás ahhoz, hogy a bank stratégiája és taktikája naprakész legyen
  • A meglévő ügyfélkapcsolatok fenntartása és fejlesztése a maximális ügyfél elégedettség érdekében (saját portfólió elvárt)
  • A bank profitabilitásának biztosítása (ideértve a kockázati megfontolásokat is)
  • A teljes ügyfél elégedettség biztosítása, ennek érdekében valamennyi belső és külső üzleti határidő betartásának biztosítása
  • Új ügyfelek szerzése a bank és az ügyfélkapcsolati csoport ügyfél célcsoport meghatározási irányelveivel összhangban
  • Az üzleti eredmények nyomon követése és fejlesztése
  • Saját felelősségi területeinek és eredményeinek számontartása
  • Lehetőségek felismerése a bank termékskálájának és folyamatainak fejlesztésére
  • Ügyfélkapcsolatok kialakítása, fenntartása és fejlesztése
  • Ügyek bankon belüli képviselete
  • Eljárások megértése, szükség esetén javaslattételi képesség a fejlesztések érdekében
  • Csapatmunka koordinálása a hatékony és gyors reakciók érdekében
  • Gyors és biztos döntéshozatal a külső és belső együttműködés során felmerülő mindennapos és strukturális problémák megoldása érdekében
  • Ügyféligények és ügyfeleknek tett ígéretek határidőre történő teljesítése, után követése
  • Külső és belső határidők betartása
  • Szabályok betartása (compliance, jogi, környezeti és társadalmi, fenntarthatósági stb.)

 

Elvárások:

 

  • Főiskolai vagy egyetemi diploma (preferáltan pénzügyi, kereskedelmi)
  • Minimum 4 év releváns banki tapasztalat
  • A piac és a pénzügyi/gazdasági/politikai környezet alapos ismerete
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban; bármilyen más idegen nyelv ismerete előny
  • Számítógépes ismeretek: MS Office
  • Csapatjátékos
  • Stressz tűrő képesség
  • Eredmény orientáltság
  • Idő menedzsment, prioritáskezelési képesség, fegyelmezett munkavégzés a határidők betartásával
  • Pontos, koncentrált, proaktív és szabálykövető hozzáállás a munkavégzéshez
  • Tanulási és új ismeretek elsajátításának képessége
  • Prezentációs képesség
  • Tárgyalási és interperszonális készség

Gráczer Judit

Jelentkezés